[Tajfutas] újabb hoax (kacsa)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Júl. 16., H, 20:47:25 CEST

Sziasztok!

Egy újabb levéldömpinget szeretnék megelőzni. Ha tehát ilyesmiről
értesültök e-mailben, ne küldjétek tovább. (Ezt a levelet se!)

Nem hiszem el ugyanis, hogy ilyen létezhet, amit az egyik hír portálon
olvastam (http://facepress.hu/hirek/ujra-tamad-a-36-1-814-7848-201207161956)
A www.hirkereso.hu alatt.

***********
Újra támad a 36-1-814-7848-os telefonszám! Pedig, sokan fellélegeztek,
hogy végre nem zaklatnak.

Erről a számról kapsz egy hívást a mobilodra, vagy vezetékes telódra,
felveszed, nem szól bele senki, bontják a vonalat, de a következő
hónapban kapsz egy szép 40-60. 000. Ft- s telefonszámlát.Egyelőre
senki nem találta meg őket, pedig sokan bejelentették a
szolgáltatóknál, illetve a rendőrségen!

Ugyanis a tudtodon kívül megrendeltél egy SMS szolgáltatást. Ennek a
telefonodban semmi nyoma nem lesz!

Csak a számlákat kapod jó vastagon, és lemondani sem fogod tudni a
"szolgáltatást".

A Facepress javaslata: írjátok be a telóba a : 36-1-814-7848 számot és
névnek rendeljétek hozzá, hogy
"NE VEDD FEL! CSALÓK".

Szóval ezt én nem hiszem, képtelenségnek tartom, hogy ennyire
kivédhetetlenül lehessen csalni egy telefonhívással.

Ha netán mégis igaz, akkor pedig szerintem a telefon társaságok is
bűnrészesek, mert kötelesek lennének megakadályozni az ilyen csalást,
ha pedig nem tudják megakadályozni, akkor jogtalanul számláznak, és az
én jogérzékem szerint tőlük is visszakövetelhető az elcsalt pénz!

Üdv:
Kéri G