[Tajfutas] Fw: versenyengedély - szolgálati közl?==?UTF-8?Q?emény

Dr. Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2012. Júl. 16., H, 14:23:22 CEST

Sziasztok,

A levlistára beeső szabálytalan (szpemnek jelölt; nem előfizetői címről
küldött; nagy csatolmányokat tartalmazó; túl sok címzettnek küldött stb.)
leveleket a minap néztem át (kb. havonta 1-2 alkalommal szoktam ezt
megtenni), és a talán még aktuális és fontos leveleket - ha észre veszem -
akkor kiengedem a levlistára...

Most közel 2000 levél akadt fenn a szűrőn, ebből kettőt tartottam esetleg
még aktuálisnak és fontosnak - és kiengedtem a levlistára. Ilyenkor
általában látható az eredeti postára adás időpontja is a levélben is...

Ha valaki fontos(nak tartott) levelet küld a levlistára, és ott nem jelenik
meg 1-2 órán belül, akkor erről küldjön nekem magánlevelet, és megnézem mi
lehet a gond... Ha nem kapok értesítést, akkor vagy észre veszem, vagy
elkallódik a többi 1-2-3 ezer levélszemét között...

KB
(most mint listadmin)

ps. Csonti levele is ilyen volt, és azt eredetileg - ahogy az alábbi
melélkletben is megtalálható - JÚNIUS 11-én adta fel, de azt gondoltam ez ha
már csak részben, de aktuális lehet...

On Mon, 16 Jul 2012 09:54:03 +0200, Magyar Tájékozódási Futó Szövetség wrote