[Tajfutas] 1983- as Vb fotók

Kutnyánszky Ernő erno2002 at kabelnet.hu
2012. Júl. 15., V, 17:28:53 CEST

Én egy szerényebb, nem hivatalos archívumot tudok Nektek felajánlani (bár a tavalyi digitalizálás után egyszer már megtettem):

A 83-as VB megnyitója fekete-fehérben:
https://www.dropbox.com/sh/7nlm466oye1uf2j/m5FAe_EQpq?m

A versenyzőkről, eredményhirdetésről, Csonti befutásáról:
https://www.dropbox.com/sh/lo97rj6z5oq6gdv/oAdbdKr8jA?m

Kutnyánszky Ernő