[Tajfutas] 1983- as Vb fotók

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Júl. 15., V, 14:34:01 CEST

Egy másik érdekesség -az érintettől tudom !- , hogy mint 1983-ban a hazai vb egyik hivatalos fotósa által készített többszáz fekete-fehér papírfotó(negatív ) felajánlása során  nem kellett senkinek.
 (Tíz évre rá is felalánlotta, akkor sem kelt el.)
Lehet, hogy ez a képi dokumentum továbbra is a szekrényében porosodik.

Esetleges komolyabb érdeklődés esetén meg tudom adni az elérhetőséget.

Popey