[Tajfutas] VB árnyékában: eddig 16 ! magyar az élen

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Júl. 14., Szo, 18:45:08 CEST

Sziasztok!
A VB árnyékában.....................
Amikor rákattintottam a szlovák négy futamos verseny összetett eredménylistájára azt hittem eltévedtem és egy magyar verseny eredménylistáját böngészem!.
Gyorsan átfutva az eredményeken három futam után 16 magyar kategória elsőséget találtam! (mellette jelenleg több második és harmadik helyezettünk is van)
Ez igen. Hajrá honfitársak !
( Hegedűs Ábel -M 21Br M 55A -,ezt miként csinálja?!....)
Lásd: http://www.sportsofttiming.sk/OfficialResults/2012/E3_celkom_po3etapach.TXT?201207.14.04.17

Popey