[Tajfutas] Képek a VB selejtezőről

Zentai László lzentai at caesar.elte.hu
2012. Júl. 14., Szo, 12:54:42 CEST

Képek a VB selejtezőről (magyarok befutásai), a terepről (a rendkívül
szokatlan épület a Rolex Oktatóközpont, amely a 61-es kódú pontot is
elrejtette (az egyik képen látszik). Egy másik képen látszik a kenyai
induló (akit két napja még én is tanítottam a terepen a térkép
használatára). Szegénynek meghaladta a képességeit a pálya, már
bontották a pontokat, de ő még mindig küzdött (főleg a versenybírók és
a helyiek segítségével).
A terep a képeken elég durván néz ki, a több szint ábrázolhatatlan a
térképen, de a pályák lényegében elkerülték ezeket a részeket, illetve
a versenyzők nem is igen látták milyen helyeken mentek keresztül.
Szóval a képek itt érhetők el:
http://lazarus.elte.hu/~zetor/woc2012/sq/thumb.html

Zetor