[Tajfutas] Balaton értesítő

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2012. Júl. 12., Cs, 11:08:14 CEST

Sziasztok!

Ha már meg lettem említve ebben a levelezésben, megjegyzem, hogy én vizuális
típus vagyok, térképeket szeretek első ránézésre memorizálni, a
koordinátarendszerekkel csak azzal a szinten foglalkozom, hogy lehetőleg az
EOV vetületben legyenek a hazai térképeim. (A HOB értesítőhöz is Gerzsont
kértem meg, hogy adja meg nekem a VK koordinátáit.)

Bár nem indultam a versenyen, számomra szimpatikus volt a térképvázlat a
Balaton Kupa értesítőjében, tájfutók számára sokkal jobb megoldásnak tartom,
mint a hosszas szöveges leírásokat.
Gondolom Oszinak sok munkája volt benne, ahogy a verseny többi részében is,
és ezért akadt ki a maga sajátos módján azon, hogy Gerzsont csak a
koordináták érdeklik. De hát ez a versenyzői elvárás. Belelátva a verseny
előkészületeibe, azt volt a véleményem, hogy a GOC is erősen túlvállalta
magát - bár a verseny a jelek szerint rendben lement.

Üdv,
Skuló Marci