[Tajfutas] Szparis suhancok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Júl. 11., Sze, 13:44:45 CEST

Két doboz volt, de érdekes módon az egyik valamivel közelebb volt a
futás irányából (a kertajtótól), mint a másik. Amikor én közeledtem a
célhoz, a közelebbinél éppen dugtak. Mivel az meg sem fordult a
fejemben, hogy ki is üthetem az előttem célba ért versenyző dugókáját,
ezért már jó néhány lépés távolságból a távolabbi dobozt céloztam meg.
(Nem egészen egy m-rel volt távolabb emlékezetem szerint, lehet, hogy
ezen nem múlt semmi a versenyen. Lehet, hogy fél méterrel sem, de egy
biztos: az, hogy határozottan észlelni lehetett a különbséget, azt,
hogy az egyik kicsit hátrább volt.)