[Tajfutas] Baleset a KOB-n

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Júl. 11., Sze, 12:58:40 CEST

Sziasztok!

Sokan igen, sokan viszont nem tudtak, mai napig sem tudnak, hogy az idei  KOB-n történt egy súlyos lábsérülés.
 Az elszenvedője a KTK szenior versenyzője a szlovák Prékopová Jana volt. Aki látta a sérült lábát az elborzadhatott a látványon.

(Sokan nem tudták mire vélni a balesetet követően a parkoló-cél közötti többszöri rohangálásomat.-mely bizony nem a levezetésemre-(minimum 6 km!), hanem a kiegészítő segítségnyújtásra irányult.)

A terepi, helyi kezelést követően a sérültet végül nem a miskolci, hanem az egri kórházba szállították (tudomásom szerint), de innen éjszaka saját gépkocsival átvitték  a kassai kórházba, ahol nem semmi műtétet hajtottak végre rajta.

A lényeg:- Jana, ma már gyógyulóban van.

Ma kaptam egy levelet a férjétől, melyben  megköszöni a felesége balesetét követő segítségnyújtásomat.

Mivel úgy érzem a helyi versenyorvosi segítségnyújtás mellett más is segített........,
ezért a hozzám érkezett köszönő levelet szeretném elharmadolni, köztem a remélhetőleg Egri Spartacusos fiatal -kék bozótruhás- hölgy(nem tudom a nevét) és Kocsik Árpi szpíker között.
Útólag is köszönöm nekik a gyors reagálásukat, segítségüket.

További Szép Napot !
Popey

Ui:  Az első felfutásom során célban a kiolvasásnál leadtam egy Jurajtól kapott kék/fehér színű dugókát. Nem néztem meg, nem tudom mi volt a száma, bérelt volt-e,vagy saját, de  tény Jurajék keresik a 2012290 számú dugókát. Aki tud róla valamit,legyen szíves értesítsen!