[Tajfutas] Szparis suhancok

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Júl. 11., Sze, 11:13:37 CEST

Kedves lista!

Bar Oldgombi "Szparis suhancok" megjegyzesevel nem ertek egyet, hiszen biztos van rengeteg "Szparis suhanc" aki jomodoru, figyelmes es nem csinal ilyesmit, azt viszont szeretnem megjegyezni, hogy az ilyen agressziv lokdososdi az mar nagyon regen jellemzoje a magyar tajfutasnak.  Legalabb is az en tapasztalatom szerint azota amiota itthon versenyzek. Nem azt mondom, hogy nagyon elterjedt, de a Szovetseg nem tud, nem akar vagy nem kepes barmi lyesmivel foglalkozni.

Az en esetem egy felnott koru versenyzorol szol, igy mar van delikvensunk minden korosztalybol.  Valamikor kb. 6-8 eve egy matrai vagy bukki (mar nem emlekszem) versenyen engem teljes egeszemben odebb repitett egy fiatalember a celegyenesben. Kora szerint minimum az anyja lehetnek, de majdnem a nagyanyja is.  Nem ismertem, de kesobb sikerult kideritenem, hogy a DTC-s Halona Gergely volt. Nem hogy nem allt meg, segitett fol avagy bocsanatot kert volna, hanem amikor a celban remonstraltam, pimaszul kikerte maganak az egeszet.  Engem ez az utobbi duhitett fol, hiszen a verseny heveben sok minden elofordulhat es minden tovabbi nelkul megbocsajthato, de az az arrogancia amit azutan tanusitott az nem.  Akkor meg nem voltam tul ismeros magyar tajfuto korokben, igy megerdeklodtem, hogy mit tegyek.  Azt mondtak beszeljek az ellenorzo biroval.  Igy elmentem Csontihoz, aki szinten azt mondta, hogy hat sok mindent nem tud tenni ez ugyben. Lehet, hogy beszelt
 Gergellyel, de errol engem nem ertesitett.  Ezek utan megprobaltam megkerdezni, hogy esetleg az etikai bizottsag tudna valamit tenni. Ennek akkori elnoke az egri Nagy Arpad dr. volt, aki szinten nem latta lehetoseget annak, hogy barmi modon az MTFSZ hivatalos szervei foglalkozzanak az ugyemmel.  Ezek utan elkonyveltem, hogy az ilyesmit el kell viselni.  Vagy talan, mint Oldgombi, agresszioval felelni ra, hiszen sajnos ha a szervezet nem nyujt vedelmet, vagy legalabb a strukturat ahhoz, hogy megvedje a tagjait, akkor sajnos a tagoknak maguknak kell megvedeni magukat.  Erre, persze, nekem modom nincs, de hajlamom sem.

Ennyit errol!

Julia