[Tajfutas] Szparis suhancok

hajnal hajnal at animula.hu
2012. Júl. 11., Sze, 10:43:21 CEST

Kedves Oldgombi!

Miközben a cselekmény illetlenségét nem vitatom, nem tetszik, hogy egy ember
tettéből ilyen gyorsan általánosítottál és ezzel a csoport többi
(illedelmes, kedves, jólnevelt és türelmes) tagjára is sarat dobtál. Nem
értem az érvedet, ami a név elhallgatását illeti: ha máskor is ő volt a
tettes, megérdemli a nevesítést, de ha nem visszaeső, akkor nem? Az a
véleményem, hogy az általad kiszabott büntetésen túl igenis a szülőjét,
edzőjét keresd meg, vagy kereshetted volna meg már ott a versenyen. Ez kb.
olyan, mintha levélben szólítanám fel a Tipo vezetőségét, hogy most már
aztán írja elő a tagjai számára a PC beszédet, csak mert egyszer egyikük nem
éppen kulturáltan nyilatkozott a mozgássérültekről.

Az egyik Balaton kupán induló "Sparis suhanc" anyjaként írtam, és biztos
vagyok benne, hogy nem az én lányommal kerültél összetűzésbe (hacsak nem
tartott a dugásod egy percig), és szeretném, hogy a Sparis mezét továbbra is
büszkén hordhassa.

Biró Fruzsi

  _____