[Tajfutas] Szparis suhancok

"Gombkötő Péter" Gombkoto.Peter at ybl.szie.hu
2012. Júl. 10., K, 22:00:02 CEST

Sziasztok!

A Balaton Kupa első napján magam is megtapasztaltam azt, amit eddig csak másoktól hallottam. Márpedig azt, hogy egy szparis ifjonc a célban, miközben én már dugtam a céldobozban, ki akarta rántani a kezemet, hogy ő előbb dughasson. Ez neki persze nem sikerült, sőt egy jó nagy pofont is kilátásba helyeztem,ha ezt még egyszer megpróbálja. Büntiből persze jó sokáig dugtam. Nevet csak azért nem írok, mert nem tudom, hogy a másokkal előfordult hasonló esetnél ki volt az elkövető.

Kérem a szparis ifjoncok edzőit, hogy az alapvető sportszerűségi szabályok betartására hívják fel versenyzőik figyelmét. A versenyt nem a céldoboznál kell megnyerni, hanem kinn a terepen, a pályán.

Oldgombi

 Dr. Gombkötő Péter
ny. adjunktus
zaj- és rezgésmérési, csökkentési szakértő