[Tajfutas] Bp. éjszakai ransorpontosdi

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Júl. 10., K, 20:07:17 CEST

Kedves Feri és Lista!

Nem rendezek versenyt (mármint vezető szerepkörben), mert tudom, hogy
ehhez nincs sem tehetségem, sem ambícióm! Arra kérek mindenkit, hogy a
jövőben ne adjatok ilyen tippet. Sem egy verseny rendezését, sem pedig
egy egyesület jelentkezését nem tudom megszervezni.

Amit Verebélyi levelére válaszoltam, az nem jelenti azt, hogy ne
érezném át a rendezők gondjait, főleg, ha sok a rendetlen versenyző.
És ettől függetlenül is talán lehet véleményem, és talán azt meg is
írhatom a listának.

Tény, hogy jelenleg sok a rendetlen versenyző, tisztelet a kivételnek,
ahová magamat is sorolom.

A versenyrendezők két dolog között választhatnak.

1. Vagy lenyelik a békát, és elfogadják a rendetlenek jelentkezését a
többlet bevétel érdekében.

2. Vagy pedig keménykednek, akkor kisebb lesz a bevétel a nevezési
díjakból. Lehetséges persze, hogy ebben az esetben a hoppon maradt
versenyzőket sikerül megnevelni, és a rendetlen versenyzők a jövőben
változtatnak a hozzáállásukon.

Kedves Mozsár!

A Balaton Kupa 1.napján tanúja voltam, hogy a TIPO-ból is valaki csak
a saját nevezését fizette. A távol maradók nevezési díjának
kiszámlázásával, hiánylista stb. egyetértek.

Üdv:
Kéri Gerzson