[Tajfutas] Bp. éjszakai ransorpontosdi

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Júl. 10., K, 09:48:47 CEST

Kedves Oszi és Lista!

Aki követi a listás levelezést, észrevehette, hogy én igyekeztem
forszírozni a számítás jobbá tételét, de bizonyára az illetékes
bizottság okkal nem akar egyelőre változtatni a jelenlegin, amit
tudomásul veszek, hogy bizonyára így helyes, ha most nem bolygatjuk
meg. Azért remélem, majd alkalomadtán megtanácskozzuk Kovalcsikkal,
Petróckival és a többi illetékessel. Sajnos tudomásom szerint már
Kovalcsik sem tagja a bizottságnak, én pedig soha nem voltam
beválasztva.

Hasonlóan igyekeztem a rajtlista sorsolás jobbá tételén, itt is
sikertelen volt az igyekezetem. (Félreértések elkerülése céljából
hozzáteszem, hogy az utóbbi 2-3 évben semmi kifogásom a saját
rajtidőimet illetően, egyébként a Kramer-féle szoftver rajtlista
készítő részét változatlanul nagyon rossznak tartom. Egy 2 vagy több
futamos versenysorozat rajtidőit össze kellene hangolni szerintem. És
az évi néhány bajnokságét is. Idén eddig 2 bajnokságra neveztem,
mindkettőn ugyanaz a versenyző volt F65-ben az utolsó rajtoló, és az ő
előtt rajtoló is mindkét esetben ugyanaz volt.)

Kérem az OSC-sek szokásos buta reakcióit is mellőzni, mert van valami
fogalmam gyakoriságokról és valószínűségekről.

Aki követi a listás levelezést, azt is észrevehette, hogy megpróbáltam
segítséget ajánlani a hiánylistás versenyeket illetően. Akkor még nem
tudtam, csak később tudtam meg Scultétytől, hogy a rangsorpontos
eredmények megjelenéséhez nem elég a rangsorpontokat kiszámítani,
hanem mindenféle, a Felföldi levelében is kérdezett versenyanyagokat
is el kell készíteni a Szövetség számára, ami előfeltétele a verseny
rangsorpontos eredménye közzétételének.

A saját rangsorpontjaimat természetesen ki tudom számítani, ki is
számítom, de inkább a többieké érdekelne. (A sajátomé már csak azért
sem érdekel az éjszakai versenyekről. mert idén minden éjszakai
verseny nagyon vacakul sikerült.)

Üdv:
Gerzson