[Tajfutas] JWOC 2012

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Júl. 9., H, 14:38:58 CEST

Sziasztok!

A Balaton Kupán folytatott beszélgetések alapján úgy vettem észre,
hogy még mindig sokan nem tudják, hogy sprint versenyeken vannak olyan
tiltások, mely szerint akkor is tilos valami, ha egyébként fizikailag
lehetséges. Elsősorban az ISSOM 528.1 Tiltott terület jelre gondolok.
Illusztris versenyzőkkel hosszasan vitatkoznom kellett, hogy ilyenen
nem szabad áthatolni. Nem tudom, végül sikerült-e meggyőznöm őket. A
Keszthely Fodor utcai lakótelep térképén sok ilyen terület volt.

Az eredetű angol nyelvű szabvány szerint így néz ki. (Kép melléklet.)

A magyar fordítású kiadványban sajnos téves a színnyomás. a szöveg
szerint ott is helyesen az olvasható, hogy 100% sárga és 50% zöld, de
a kiadványban (a 20. old. alján) szürke színnel van nyomtatva a sárga
és zöld keveréke helyett.

Üdv:
Kéri Gerzson
Name: 528.1.JPG