[Tajfutas] Zebegényi Tájkerékpáros Napok - nevezési határidő

Jankó Tamás jankot at t-online.hu
2012. Júl. 9., H, 10:09:06 CEST

Sziasztok!

Egy hét múlva hétfőn lejár a július 21-22-én megrendezésre kerülő Zebegényi
Tájkerékpáros Napok nevezési határideje. Két nap alatt 3 versenyen vehettek
részt, amelyek mind beszámítanak a Magyar és a Szlovák Kupába, a vasárnapi
futam pedig egyben Hosszútávú Bajnokság is. A tavalyi térkép területe
mintegy háromszorosára lett kibővítve, a sprint futamra pedig egy teljesen
új területről készült térkép a Duna-Ipoly háromszögben. Eddig már 6
országból érkeztek nevezések, köztük Tajvanról is!

Online nevezés:
http://orienteeringonline.net/CompetitionBasicInfo.aspx?CompetitionID=588

További infók: http://hosszuob2012.mindenkilapja.hu/

Üdv