[Tajfutas] Balaton Kupa

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Júl. 8., V, 20:59:33 CEST

Viszont a célban a vizet osztó lányok, asszonyok szépek voltak. Én
kértem is vagy 5 pohár vizet, közben pihentem fél órát, és még semmi
bajom nem lett miatta. (Igaz, hogy később a büfében egy sört is
ittam.)

Eközben volt alkalmam megfigyelni, hogy a dörzsöltebbek kinyitottak
egy bontatlan pi-vizes kannát, és abból ittak.

Üdv:
Gerzson