[Tajfutas] Balaton Kupa 1. napi eredmények

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Júl. 8., V, 13:19:05 CEST

Sziasztok!

Nem lehetne ezt a honlapot belinkelni
(http://balatonkupa.gocsejtajfutas.hu/) az MTFSZ honlapra is az ott
található, de csak bosszúságot okozó értelmetlen

http://www.mtfsz.hu/megjelenites/versenynaptar/target='_blank'

link helyett? Ebben az esetben az MTFSZ honlapról is megtalálnánk az
ilyen információkat. Egyébkénr a versenyközpontok helyére utaló
térképvázlatokat is azért nem találtam meg először, mert az MTFSZ
honlapról nem voltak elérhetőek. (Arra gondolok, amikor a
koordinátákat kértem.)

Ha pedig a verseny nevére kattintva választom a honlapot, akkor
ugyanaz a lap duplikálódik, amiből kérni szeretném a másikat (és nem
ugyanazt még egy példányban).

Ismételten kérek minden kedves versenyrendezőt, hogy tartsatok rendet
az MTFSZ honlapon!

A negatív kérdőjeleket (ékezetes magánhangzók helyett) már nem is
kifogásolom, bár nemrég ugyanilyen dolgot azt hiszem Sólyom kifogásolt
egy másik versenyre vonatkozóan.

Üdv:
Gerzson