[Tajfutas] WUOC középtán online eredmények

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Júl. 5., Cs, 11:13:21 CEST

Vagy az is lehet, hogy voltak tesztfutások, de vagy helyismerettel
rendelkező futotta, vagy alaposabban megnézhette előtte a pályát.
(Mindkettő ugyanakkora hiba lenne, mint ha nincs tesztfutás). Vagy mindenki
hibázott, itt volt rá lehetőség!
A térképrészletet nézve nem is tudom mi élvezetesebb: javítani egy ilyen
terepet, vagy versenyezni rajta?
Szerintem ez már súrolja az extrém-sprinttájfutás határát!
És bár én monitorelőttülve-jólbelenagyítva hossazsan nézem a térképet, de
néhol csak sejtem, hogy mi lehet a valóságban, pl. a 6.-tól DK-re, vagy a
6-7. között.

De tetszik!
Ha találsz teljes térképet, azt is oszd meg velünk!
kovacsp