[Tajfutas] Balaton értesítő

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Júl. 1., V, 21:18:39 CEST

Szervusztok!

Nem akartam több levelet írni ebben a témában, de a reagálások miatt
mégis kénytelen vagyok - egészen röviden.

A lényeg: nincs sem személyautóm, sem GPS-em; a koordinátákat arra
használom (amikor a rendezők megteszik azt a nagy szívességet, hogy
megadják), hogy a Google kereső mezőbe ezeket beírva, a műholdas
térképen látom, hogy hová kell eljutnom. Sajnos olyan információval (-
nehogy valaki félreértsen, ezt nem a Balaton Kupára vonatkozóan írom,
hanem más korábbi versenykiírásokban olvasott szövegekre emlékezve -),
hogy x út y kilométerénél térjek le z méter utat megtéve, nem érek
semmit!

A konkrét esetben belátom, Oszinak igaza volt abban, hogy a többféle
csodálatos térképvázlat valóban pótolhatta a koordinátákkal történő
megadást. (Bár egy kicsit zavaró, erről azonban a Balaton Kupa
rendezői igazán nem tehetnek, hogy ha a vázlat helyett egy jónak vélt
műholdas térképen akarom megnézni, hogyan jutok el gyalog a
vasútállomásról a versenyközpontba, akkor Győrasszonyfa
vasútállomásról kell elindulnom a Google szerint. A Google-nak ezt a
hibáját  külön levélben észrevételeztem, nem akarom a szót tovább
szaporítani.)

Üdv:
KériG