[Tajfutas] F65

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Jan. 25., Sze, 20:45:59 CET

Először én is háborogtam ezen (főleg a körítésen, mely szerint a
szenior bizottság javaslatára hivatkoznak) de aztán eszembe jutott,
hogy más hétvégi egynapos versenyek esetén gyakran hallottam olyan
kritikát, nemcsak fiataloktól, hanem idősebb szenioroktól is, hogy egy
napra nem érdemes akkora utat megtenni, miért nem rendez senki
versenyt ugyanazon vagy közeli terepen a szomszédos hétvégi napra?

Emlékszem a múlt évi listalevelekből, hogy N55-ös hölgyek kérték, hogy
számukra is kétfordulósak legyenek a bajnokságok. Arról azonban nincs
tudomásom, hogy az F65-ös urak közül bárki is kérte volna, hogy
selejtezőt is szeretnének futni a bajnokságokon. Persze attól még
kérhették ezt többen is, ha én nem tudok róla. Viszont tény az is,
hogy N55-ben a létszám nem indokolja, de F65-ben esetleg indokolja a
változtatást.

A beszélgetések alapján úgy látom, a szeniorok leginkább egy olyan
megoldást üdvözölnének, hogy legyenek számunkra is 2 fordulósak a
bajnokságok, de ne úgy, hogy döntő és selejtező van, hanem a két futam
összesített eredménye döntse el a helyezéseket.

Üdv
Kéri Gerzson