[Tajfutas] Sportorvosi

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Jan. 19., Cs, 13:51:10 CET

Bocsi Csonti!

En Skype-on akartalak hivni es azon nem voltal online.  Iden bevezetett sporolasi tervemben benne van, hogy akinek van Skype-ja azt kizarolag azon hivom, mert az ingyen van.  Elnezest, hogy abbol, hogy nem voltal online arra kovetkeztettem, hogy nem vagy bent. Azota persze a kerdes megoldodott az Aron valaszaval. Koszi!

Julia