[Tajfutas] Budapesti Tájfutó Napok / Szenior találkozó

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2012. Jan. 19., Cs, 12:00:48 CET

Azt hogy Gyuri visz a fiát sportorvoshoz,az természetes és szükséges.És szükséges a fiataloknak (ill.nekem).De Gerzson neked már minek?Így is úgy is időnként el kell menned orvoshoz,sport dokihoz már felesleges.Nem mindegy hogy hol fekszünk ki? Ágyban párnák között,vagy Kész Pista Bácsi MÓDRA a terepen?
ÜDv:    lujipapa