[Tajfutas] Budapesti Tájfutó Napok / Szenior találkozó

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Jan. 19., Cs, 10:44:19 CET

Sziasztok!

A sportorvosi igazolás témához lenne egy kis hozzáfűzni valóm.

Utolján akkor voltam sportorvosnál, amikor a IV. kerületi rendelő
úgynevezett sportorvosa váratlanul közelről beleordított a fülembe. A
sportorvosi igazolásnak csak akkor lehet értelme, ha hozzáértő
orvostól kapja az ember. Jelenleg úgy tudom, már nem kerületenként,
hanem Bp-en egy helyen van a sportorvosi. Kérem, írjátok meg, akinek
van tapasztalata, hogy ettől jobb vagy rosszabb lett-e? Utána döntök,
hogy kérjek-e még versenyengedélyt, ha idén kötelező sportorvoshoz is
menni.

(Folytatom, mert kihűl az ebéd, ha most nem kelek fel a géptől.)

Üdv:
Gerzson