[Tajfutas] Sport cafeteria

Fanni Mathe fanni.mathe at gmail.com
2012. Jan. 4., Sze, 01:56:18 CET

Skulo,

Nem mindig a vevo (azaz a munkaltato fizeti a jutalekot). Vagy
legalabbis nem csak o. Azt tudom, hogy par eve az Udulesi Csekknel az
elfogadohely 8%-kal kevesebb penzt kapott a Nemzeti Udulesi Csekk
Szolgalattol, amikor vitte penzre valtani az elfogadott utalvanyait.
Ezert is van- torvenyellenes modon- tobb helyen, hogy amint megtudjak
pl. vendeghaz tulajok, hogy UCS-kel akarunk fizetni, akkor rogton kicsit
tobbe kerul a szallas.
Sportutalvanynal nem tudom hogy van. Egyebkent nekem 2011-re volt egy
pakk sodexo-som és kb focimeccsre mehettem volna. Meg mint -kicsit keson
megtudtam- gyorskocsolya eb-re csilliardokert meg vizilabda meccsre.
Rengeteg sportesemeny van, amire szurkolokent jegyet valthatok, de ezek
kozul nem minden sportesemenyre tudom hasznalni az adott utalvanyt, mert
csak x partnerrel vannak leszerzodve.

Fanni