[Tajfutas] sítájfutó Világ Kupa

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Feb. 29., Sze, 11:34:56 CET

De hogy ne maradjunk érdekes hírek nélkül. Klaus levele az Kazahsztánból:

"Már véget is ért a sprint. Nagyon jó verseny volt! Végre egy igazán
technikás, tájékozódást igénylő sítájfutó verseny.

Nagyon hideg volt a reggel, -20 alatt. A rajtra nem tudom mennyire
melegedett fel, de hidegnek éreztem és sajnos megint nagyon nem csúsztak
a sílécek...

Tájékzódásilag max. 10 másodpercet hibáztam (útvonalválasztásról még nem
tudok nyilatkozni, mert nem láttam a térképeket verseny után), de így is
"csak" 117%-ot tudtam jönni... Nagyon konstanson tudom tartani ezt a
százalékot, csak sajnos a szezonra kitűzött 115 alatt van. 25. lettem,
Grigoriev nyert, Belomazhev elott. Hihetetlenn, hogy milyen jókat jön a
bolgár... mondjuk 10szer annyi pénz lett bele fektetve mint belém az
utóbbi 10 évben.

A nőknél helyi győztes van, Olga Novikova személyében, alig 1 illetve 3
másodperccel Tove és Josefin előtt.

Most próbálom valahogy megoldani a waxolási problémát. Igazából a nagy
hatalmak kellene waxolják a léceinket, mivelhogy mi fizettük részben a
felszerelésük szállítását. Annak ellenére hogy Kievben még azt mondták,
hogy akkor ingyen hozzák a csomagokat, tegnapra kiszámláztak a
rendezőknek 750 kg túlsúlyt: 3750 EUR... És a légitársaság nem akar
kiadni egy listát, hogy kinek mennyi súlya volt így az összeget
elosztották egyenletesen mindenki között... Tegnap a gyűlésben mondtam,
hogy ez nem fair, de nem érdekelt senkit (persze a nagyoknak ez megfelel
és hallgattak). Mondtam, hogy ha már fizettünk a nagy országok
felszerelés szállításába, akkor egész héten waxoljanak nekünk. Duplán
kicsesztek velünk a nagy hatalmak. Több felszerelésük van és még mi
fizettünk az ide szállításukért is..."