[Tajfutas] Balatoni tájékozódási futóverseny

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Feb. 28., K, 11:17:47 CET

Sziasztok!

Egy sajtóhírt keresve bukkantam rá a Minalunk.hu lapra ahol felkeltette a figyelmemet az egyik esemény felirata.

"Tájékozódási futóverseny" (időpont: 2011. augusztus)

Rákattintva a fotókkal megspékelt hírre, én nemigen tudtam ebből eldönteni-túl sok volt a kerékpár-,sehol egy bója stb..., hogy itt tényleg a szó szoros értelmében tájékozódási futóverseny lett volna lebonyolítva, de lehet...., ki tudja?!.

Popey