[Tajfutas] Boróka Kupa - nyilatkozik a világbajnok

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2012. Feb. 27., H, 22:32:48 CET

Kocsik Árpád - a verseny szpíkere - interjút készített a Boróka
Kupára<http://www.astrois.hu/boroka-tavasz/2012/>készülő többszörös
tájfutó világbajnok Dana Brozkovaval.

"KÁ - Hol hallottál a Boróka Kupáról?
DB - A vezető edzőnk dolga az edzőtáborok szervezése, ő jött az ötlettel.

KÁ - Ki döntött úgy, hogy az egész csapat juniorostól eljön?
DB - A cseh válogatott edző és segítői olyan verseny- és edzéshelyszíneket
kerestek ahol a hó már elolvadt a tél vége fele. Fontos szempont, hogy ezek
technikás és ösztönző terepek legyenek.

KÁ - Milyen volt a téli felkészülés?
DB - Nagyon jól sikerült, boldog vagyok. Minden terv szerint ment.
Sérülésmentesen várom a versenyeket.

KÁ - Mit vársz a Boróka Kupától?
DB - Hómentes, kiváló terepet. A verseny alatt folyamatosan és végig
figyelni kell majd. Láttam a térképmintákat, trükkösnek tűnik.

KÁ - Jártál Magyarországon 2009 óta?
DB - Nem, ez lesz az első utam a  2009-es VB után.

KÁ - Tapasztalt boróka-futó vagy?
DB - Remélem. Azt tudom, hogy jobb elkerülni. Fájó emlékeket hagyhat a
találkozás.

KÁ - Mire fogsz figyelni a kiskunmajsai edzőtábor alatt (szerdától ott edz
a csapat)?
DB - A precíz tájékozódásra. Március elején nem a győzelem fontos, hanem a
hibátlan futás.

KÁ - Mit üzensz a magyar tájfutóknak?
DB - Gyertek el a Boróka Kupára, jó mulatság lesz! Itt a vissza nem térő
alkalom, hogy év elején összemérjétek tudásotokat a cseh csapattal."

A hibátlan futásra mi is kíváncsiak vagyunk, minden érdeklődőt szívesen
látunk a Boróka Kupán,
HSE-KAL rendezők