[Tajfutas] MTBO VB támogatás

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Feb. 25., Szo, 20:56:55 CET

Sziasztok, a VB honlapján olvashatók a VB válogatás alapelvei, és a
megszerezhető támogatások rendszere. Utólag végigolvasva megállapítottam,
nem könnyebb megérteni, mint kitalálni volt. Kiváncsi vagyok ki lehet e
számolni hogy mennyi szakági támogatást kap az a.....

-           junior , aki VB előtt 7 Magyar kupán eredményesen célba ér, a
sprinten és a hosszútávon a mezőny első felében végez, a közös szálláson
lakik és váltón is indul

-           felnőtt aki a vb előtt 5 magyar kupán eredményesen célba ér, a
közös szálláson lakik,a középtávon a mezőny első felében végez, indul a
váltón,

-          szenior aki a vb előtt 7 magyar kupán eredményesen célba ér, a
közös szálláson lakik, indul a váltón
a válaszokat euróban és magánban küldjétek, azt még nem tudom, a helyes
megfejtők mit kapnak, de kitalálunk valamit.

MMM