[Tajfutas] terepletiltás?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Feb. 23., Cs, 11:41:37 CET

Sziasztok!

Szeretném megkérdezni a szabályokat alaposabban ismerőktől, hogy
rangsoroló városi parkversenyek helyszínére tilos, vagy nem tilos, de
etikátlan, vagy minden további nélkül szabad (tehát nem etikátlan és
nem sportszerűtlen) elmenni a verseny előtt. Ha nem tilos, nem
etikátlan és nem is sportszerűtlen, akkor én közelről is megtekinteném
a Maraton prológ terepét, hogy a régebbi emlékeimből ismert Csitáry
vizet is újra megkóstoljam, ellenkező esetben természetesen nem megyek
oda a versenyt megelőzően. Le van-e fektetve egyáltalán a
szabályzatokban valahol, hogy ilyen esetekre mi vonatkozik? Ha nincs
egyértelműen szabályozva, akkor nyissunk vitát a témáról, kinek mi a
véleménye? Öntsünk tiszta vizet a pohárba a terepletiltás témában!

Nézem a legutóbbi ROB értesítőjét, amiben az volt olvasható, hogy a
selejtező területére a verseny napján 7:00-től, a döntő területére
12:00-től volt tilos a belépés. Idén is így lesz-e az ROB-n, vagyis az
ROB napját megelőzően megtekinthető annak terepe? Megjegyzem: én
Zánkán még soha életemben nem jártam, azt sem tudom, hogy a tábor
szabadon látogatható-e jelenleg, vagy ellenkezőleg, lezárt
magánterületet képez netán?

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson