[Tajfutas] Esik a hó, f..gik a ló!

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Feb. 22., Sze, 21:05:11 CET

Tisztelt vitapartnerek!

A félreértések elkerülése végett hadd közöljem, hogy már kb. 6 éve
megszűnt a munkaviszonyom, azóta pénzt nem kapok a SZTAKI-tól s azóta
csak nyugdíjból élek. (És nem kiemelt, hanem jelenleg még 200 ezer Ft
alatti nyugdíjból.) Viszont publikációimban a tudományos életben
kialakult általános gyakorlat szerint azóta is az utolsó
munkahelyemet, vagyis az MTA SZTAKI-t tüntetem fel mindig.
Számítógépet, nyomtatót, internetes tárhelyet és ilyesmit jelenleg is
használhatok a SZTAKI-ban.

Azonban nem ennek közlése céljából kerestem most vissza Török Imre
levelét, hanem, hogy azt is kifejtsem, hogy a többetek által kedvelt
Lőwy kiadás gyanúm szerint egy fércmunka. Valószínűleg egy nem hiteles
gépelt szöveget szkenneltek be. Ezt abból gyanítom, hogy mivel ma a
névnapomon gondoltam, én is hadd lehessek kicsit pajzán, és mivel
vannak tordai rokonaink, az egyik verset "Tordai nevezetességek" címűt
ma elolvastam. A vers egyik sorában a tordai helyett torfiai, egy
másik helyen tordac olvasható. Most már kíváncsi lennék, hogy ha
valakinek megvan a kinyomtatott könyv, nézze meg, az is hemzseg-e a
hibáktól, vagy a SZTAKI-s kollégáim végeztek trehány munkát a gépre
vitel során?

Üdv:
Kéri Gerzson