[Tajfutas] Közösségi tájfutótérkép készítés?

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2012. Feb. 21., K, 09:41:36 CET

Vitatom, hogy a tájfutó-térképezés Mo-n kemény üzlet, inkább ráfizetés.
Vitatom, hogy a "közösségi" munkára való felhívás tömegeket mozgatna meg.
Vitatom, hogy sok hozzá nem értő együttes munkája helyettesítheti a
szakembert.
De egyetértek azzal, hogy ebben is próbát kell tenni.

Ehhez felajánlom a mellékelt résztérképet egy Bp környéki 17 éve nem
térképezett terepről.
Fehér lapról készült 7 nap nyújtott műszak van benne, 5 ezres, 5 m
szintköz 0,07 km2.
Bárki folytathatja.
Bx