[Tajfutas] Közösségi tájfutótérkép készítés?

Török Imre toreny at freemail.hu
2012. Feb. 20., H, 13:12:04 CET

Szia Miki! Nagy összegben fogadtam volna, hogy megírod ezt a hozzászólást:) Emlékezzél, hogy a Wikipedia esetén is pár éve még rengeteg cikk jelent meg, hogy mennyivel megbízhatatlanabb a minősége, mint a hagyományos nagy enciklopédiáknak. Ma már kevesen hiszik azt, hogy gyengébb lenne. A turistautak.hu térképe estében is lassan kezdhetnek aggódni a hagyományos turistatérkép kiadók, mert már közelíti a hagyományos turistatérképek minőségét (néhol meg is haladja). Ráadásul már a legegyszerűbb okostelefonra is fel lehet rakni ingyen.  Valamilyen szintű koordinációra természetesen szükség van (a fenti két példa is így működik). Az egységes szemlélet pedig jelenleg sem mindig teljesül. Azt senki nem mondta, hogy pár éven belül ilyen térképeken fogják a VB döntőt rendezni, de szerintem edzésre vagy 3Sz versenyekre igenis reális megoldás lehet, ami megérne egy próbát.  Üdv:

TÖRÖK Imre