[Tajfutas] MTFSZ honlap (Szombathely Kupa)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Feb. 19., V, 20:09:20 CET

Szia Ádám!

Kösz szépen, nagyon gyors voltál! Gratulálok a kitüntetéshez, amit nem
tudtál átvenni a Közgyűlésen.

Most már a Göcsej Természetvédő és Tájékozódási Futó Egyesületen a
sor, hogy a www.gocsejtajfutas.hu-ra feltegyék a kiírást. (Lehet, hogy
csak én vagyok vaksi, hogy nem találom. Ilyen is néha már előfordult.)

Nem sürgetni akarok, bizonyára nem késnek még a rendezők ezzel a
kiírással, akkor viszont az nem szerencsés, hogy a versenynaptárban
egyáltalán ott van az a bigyó, mert azt hiszi az ember, hogy talál is
ott valamit a versenyről, ahová a kattintás viszi. A jelen esetben a
www.gocsejtajfutas.hu-ra. Az ilyen jelenséggel egyébként már jó
sokszor találkoztam, és egyszer régebben is már szóvá tettem.
Valószínűleg nincs rá egyszerű megoldás, bár kicsit furcsának tűnik a
XXI. században, ha tényleg nincs.

Perceket elveszteget vele az ember fölöslegesen. Nekem nyugdíjasnak
tulajdonképpen ez sem gond, belefér az időmbe nemcsak az ilyen
kötözködés, hanem a honlapon történő fölösleges időpocsékolás.
(Elnézést, ha bárkit megbántottam volna.)

Üdv:
Kéri Gerzson