[Tajfutas] MTFSZ honlap (Szombathely Kupa)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Feb. 19., V, 19:33:47 CET

Sziasztok!

Valami nem stimmel  a honlapon. A Szombathely Kupa sorában lévő
bigyóra mutatva lent az íródik ki, hogy target='blank ', rákattintva
pedig a Conduit csapdába ejt, nem enged visszalépni a teljes
versenynaptárba, amiben márc. 25 is bent van már. Kezdheti az ember a
honlap betöltésével, majd a versenynaptár fülnél először bejövő, csak
néhány hetet mutató versenynaptárral. (Márc. 25 ezen az időszakaszon
kívül esik.) Az utolsó verseny, ami egyből látszik, márc. 3-i dátumú.
Erről a jelenségről egyszer régebben már megkérdeztem, miért nem
lehetne egyből az egész évi versenynaptárat láttatni. de a honlap
valamelyik gazdája azt mondta, hogy így jó, ahogy van.

Pedig szvsz így nagyon nem felhasználó-barát ez a honlap.

Egyébként azt szerettem volna megnézni, mikor lesz a 0-idő.

Üdv:
Kéri Gerzson