[Tajfutas] Mindenki jöhet

TIPO Miksi tipomiksi at chello.hu
2012. Feb. 19., V, 15:08:38 CET

Nekem tetszett tavaly a Bp. HB-n a tömegrajt. Tök egyedül mentem (nem voltam
túl gyors) a jó távoli első pontra, ott már mások is voltak, akik más
útvonalat választottak. Többen hibáztak, nem nézték meg a kódot. =(Ami nem
tetszett, annak semmi köze nem volt a rajtolás módjához.)

Miksi
U.i. Még én sem tudom, milyen rajt lesz az idei Bp. HB-n. De időben el fog
menni az infó.