[Tajfutas] Lányi Botond

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Feb. 17., P, 19:15:55 CET

Ha ma nem olvastam volna Papp Dénes üzenetét, nem is emlékeznék már
Botondra. Pedig még néhány évvel ezelőtt (pl. 2008) is néha benevezett
egy-egy versenyre, voltak évek, amikor azonos kategóriában
versenyeztünk. Az MTfSz versenyzői nyilvántartásban jelenleg is
szerepel a neve. Megérdemelne egy rövid hírt a honlapon, és említést a
holnapi Közgyűlésen.

Üdv:
Kéri Gerzson