[Tajfutas] Esik a hó, f..gik a ló!

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Feb. 17., P, 13:24:56 CET

Ne aggódj, kiadták könyvben is, ha akarod, kölcsönadom. A Sztakin már
ott vannak ezer éve, szerintem mindenki tudott róla.

Ha már rákattantál a témára, van valahol egy remek Toldi átköltésem is.
Ez sok helyen fellelhető a neten, de mindegyik verzió - sajnos - el van
torzítva, ami sokat levon az eredeti minőségéből. A Tájolóban ezek után
nem publikálhatjuk, pedig korszakalkotó lenne, mert ez tényleg nem
jelent meg eddig nyomtatásban.

D.