[Tajfutas] Pénteken megjelenik a Tájoló idei első száma

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Feb. 15., Sze, 13:28:33 CET

Itt azért álljunk meg egy pillanatra. Persze, hogy a blogból van, ott
meg nincsenek szabályok. Én is azért váltottam - többek között - erre a
területre, mert azt és úgy írok, ahogy akarok.

A egyéb anyag híján - végül is tél van - Tájoló kénytelen onnan venni,
ez érthető. De hogy azt bárki is lektorálja, az szerintem szóba se
kerülhet. Vagy a szerzők írnak egy nyomtatásra szánt verziót, vagy egy
az egyben kell átvenni. Ha az én privát anyagomat megvágná (lektorálná,
cenzúrázná) valaki, többet nem adnék neki cikket, az biztos.

D.