[Tajfutas] HOB

Tibor Gera gera.tibor at szegedivasutasse.hu
2012. Feb. 15., Sze, 08:27:25 CET

Nekem, mint szeniornak is tetszik a tömegrajt. Egy hosszútávún úgy is
kijönnének a fizikai különbségek, egy két pillangóval a ragacsok leválnak,
de így nem olyan uncsi a másfél két óra. Az azonos képességűek legalább
tudnak egymásról a pályán, ami motiválhat, hogy ne sétáljak annyit bele.
Igaz én szeretek első futó is lenni!

Egy tömegrajt párti: Gera T.