[Tajfutas] Fw: HOB

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Feb. 14., K, 21:50:09 CET

Magyarországon egy hagyományos 2-3 percenkénti rajt elég kevés ingert
ad, akárhogy nyomod, jól elvagy magaddal az erdőben. Van akik ezt
szeretik. Én az első mezei futó  versenyen, majd az utcai futó
versenyeken sokkal nagyobb stresszben voltam, mint egy tájfutó verseny
rajtjában. Valószínű ezt a plusz terhet adja a tömegrajt is, azaz
pszichológiai edzést, nem kell mindenkinek élveznie, de a gyakorlat
jól jöhet egy világversenyen ahol szintén az átlagosnál nagyobb a
stressz.
MM