[Tajfutas] 3Sz mégis - BÖbe Kupa

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2012. Feb. 14., K, 11:01:47 CET

Sziasztok! No, úgy tűnik sértő voltam, vagy mi.Arra ébredtem, hogy nehogymá' a fanatikusok megméredtetés nélkül maradjanak, hiszen akkora a kereslet egy nem minősítő edzésre...szóval legyen mégis valami, de a megszokottól eltérő formában. Szóval:Verseny neve: 3Sz1 - BÖbe KupaIdőpont: 2012.02.15. - 21. között bármikor, amikor az időjárás, az egyén vizeletének sűrűsége, vagy hajgörbületének változása, stb. megengedi...Időmérés: saját időmérő eszközzel, pl.: karóra, stopperTérkép: 1:2000, növényzet nélkülTáv: 1560m, természetesen a körök bármilyen irányból és sorrendben többször teljesíthetők. Pontfelszerelés: az minek, a tereptárgyat kell megtalálni. (Már, ha megvan, lásd egyéb pont után)Pontérintés igazolása: e-mailbenEredméynhirdetés: jövő kedden este, itt a listán Egyéb:Nos, mivel 2007-ben egy szilveszteri mókára készült a térkép, sok "tereptárgy" már eltűnt, pl.: matrac, ami az egyik fekete X, stb.Honnan tudom, hogy mi nincs meg? "bevallom", augusztus vége óta nem jártam kint, de amint meggyógyultam, kikocogok és megnézem. (Már, ha indul valaki.)Egyébként egy kicsit frisebb verzión még diáktájfutás bemutató is volt, de a "terep" a nagyközönség számára új :-) Díjazás:"Rendező" felé: Kova meghívja Oszit egy sörre valamelyik verseny utánIndulók felé: 5 "értékelhető" induló esetén az első ingyen indulhat az őszi, október 10.-ei 3Sz-en10 induló esetén az első kettő20 induló esetén az első 3Aki megfejti, hogy miért BÖbe Kupa, az szintén ingyen indulhat októberben. Nem olyan nehéz, mint anno a TIBA jelentése :-) Teendők: 1. mentsd le a csatolmány .pdf-et2. Találd ki, hogy hol van Budapesten.3. nyomtasd ki magadnak a munkahelyen, a sarkon, akárhol4. menj ki a focipályára és indítsd el az órádat, teljesítsd a pályát.5. jegyezd fel, hogy mely pontok tereptárgyai hiányoznak6. küldd el az oszlovics.adam at gmail.com címre a futott idődet és a hiányzó kódokat és a BÖbére a tippet7. bonts egy sört (üdítőt) a kedvenc kanapédban, vagy a kádban... Jó szórakozást,Köszi, békeOszi