[Tajfutas] Spanyol dominancia középtávon?!

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Feb. 12., V, 16:33:42 CET

Sziasztok!

Olvasom az MTFSZ honlapján a "Spanyol dominancia középtávon" hírközlést. Jó-jó, de én mást is találtam, mármint az eredmények között.....

Rendben van, "No1" a magyar válogatott szereplése, annak gyors hírközlése az MTFSZ honlapon , de én nem hallgatnám el, hogy férfi 40-ben egy szenior magyar tájfutó (Töreky Ákos) több mint háromperces előnyt szerezve ellenfeleivel szemben, nyerte meg a középtávú futamot.

Popey