[Tajfutas] FW: Vélemények az utánpótlás-konferenciáról (2012. 01. 26.)

Nemesházi Lászlóné bnemeshazi at ujpest.hu
2012. Feb. 7., K, 14:15:09 CET

Feed: UtánpótlásSport
Posted on: Tuesday, February 07, 2012 11:17 AM
Author: brucknerg
Subject: Vélemények az utánpótlás-konferenciáról (2012. 01. 26.)

Honlapunk a maga nemében egyedülálló konferenciát rendezett 2012. január 26-án a TF aulájában. A Nem gyerekjáték! című rendezvény témája mi más lett volna: az utánpótlás-nevelés. A mintegy 250 résztvevő délelőtt fél 10-től délután 6-ig olyan szaktekintélyek előadásait hallgathatta, mint dr. Pavlik Gábor, dr. Budavári Ágota, dr. Tiszeker Ágnes, dr. Sárközy Tamás, Dénes Ferenc, Radnai Károly és Molnár Zoltán. Szerkesztőségünk azt kérte a jelenlévőktől, írják meg véleményüket a konferenciáról, tapasztalataikról. Az alábbiakban a válaszlevelek között tallózunk.
[http://www.utanpotlassport.hu/wp-content/uploads/2012/02/konf1-300x225.jpg]<http://www.utanpotlassport.hu/wp-content/uploads/2012/02/konf1.jpg>

 •  Fotó: Nagy-Pál Tamás

Hasznosnak és jónak ítéltem a konferenciát. A következő alkalomra javasolni szeretném a pedagógia témakörében dr. Gombocz János tanár urat a TF-ről, aki nagyon komoly tudással és jó előadásmóddal rendelkezik. Örömmel hallgatnám.
Tisztelettel: Papp Róbert

A konferencia ötlete nagyszerű volt. Kiváló előadóktól hallhattunk előadásokat az utánpótlást érintő témakörökből. Azt gondolom, hogy valamennyi területen a legjobb előadókat próbálták elhívni. Kicsit az az érzésem volt, ahogy haladtunk előre, hogy az egyéni sportágak nagyon magukra maradtak. A lepattanó, a hitegetés kevés. Nagy gondot érzek az egyéni sportágak utánpótlás-finanszírozása területén. Jó lenne talán egy előadás, ami az egyéni sportágakra fókuszál.
Üdvözlettel: Andrási Barna

Nagyon hasznos volt a konferencia, és remélem a jövőben is lesz még ehhez hasonló. Olyan kérdésem volna, hogy a konferenciáról, úgy emlékszem, készült videó felvétel. Ehhez hozzá lehet férni valahogyan?
Fekti Bálint

Üdvözítő dolognak tartom, hogy ennek a korosztálynak kiemelt figyelmet szenteltek, mivel erre még nem volt példa, így a maga nemében egy hiányt pótló rendezvény részese lehettem. A népes hallgatóság bizonyította, hogy van igény és érdeklődés az e témakörben rendezett konferenciára. Benyomásaimról csak pozitívan tudok nyilatkozni. Különösen tetszett a program sokszínűsége. Az előadások érintették az utánpótlássporthoz kapcsolódó társtudományok legfontosabb területeit. A konferencia színvonalát garantálta az előadók sora, akik valamennyien a saját tudományterületük közismert és elismert képviselői. Számomra a jogi és közgazdasági ismeretek az újdonság erejével hatottak, örülök, hogy némi tájékozottságra szert tettem.
Üdvözlettel: P. O.

Nagyon jó kezdeményezésnek tartom, és örülök, hogy részt vehettem. A délutánra megritkult sorok azonban azon véleményemet támasztják alá, hogy kevesebb talán több lett volna. Az aktivitás is meglepően jó volt, sőt – szerintem – több emberben bent maradt a vélemény, mert az „idő nagy úr”. Ami dicséretes, hogy az időbeosztást remekül tartották, igaz, ezzel jó néhány résztvevő szóban kifejthető véleményétől, az egyes témákban felteendő kérdéseitől viszont „elestek”.
Kovács László

Gratulálok a konferencia ötletéhez is, a megvalósításhoz is! Profi előadók, fontos témákban adtak útmutatást az érdeklődőknek. Úgy éreztem, minden előadás hozzájárult ismereteim bővítéséhez. Meglepődtem, mennyire lekötöttek a délutáni, szárazabb, sportjoggal, sportközgazdaságtannal, sportpolitikával foglalkozó előadások is. Igaz, ma nem teheti meg az edző, hogy ne legyenek ismeretei ezeken a területeken is. Sajnos. Milyen szép lenne, ha csak a szakmával lehetne foglalkozni, minden energiát a gyerekekre áldozni. Fontosnak tartom ezeket a továbbképzéseket, az új ismereteken kívül megerősítést adnak abban, hogy van, amit jól csinálok, az egész munkám felülvizsgálatára ösztönöz, valamint új impulzusokat kapva kreatívabban tervezhetek a jövőben.
Köszönöm, hogy ott lehettem, üdvözlettel: Szedlmayer Ildikó

Cikk megtekintése...<http://www.utanpotlassport.hu/2012/02/07/velemenyek-az-utanpotlas-konferenciarol-2012-01-26/>

--
Ezen uzenet virusellenorzesen esett at, es virusmentesnek bizonyult.