[Tajfutas] alapranglista, korosztályos ranglista

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Feb. 3., P, 12:31:31 CET

Sziasztok!

Szerintem a Feri fejen utotte a szoget. O arrol irt, hogy nem kellene 160 rangsorolo verseny, hanem 20. Hogy ez aztan igaz-e vagy nem, az egy masik kerdes, de az igaz, hogy nekem az tunt fel nagyon amikor az N60-as rangsort neztem, hogy mennyire mas az eredmeny amikor csak a bajnoksagok vannak bent es amikor minden rangsorolo verseny.  Pedig en azt mondanam, hogy a bajnoksagok jobban mervadoak nem?  A rangsor az mintha az ertekelne magasabbra aki sokszor fut.  Igy jon ki aztan nagyon mas eredmeny, mint egyebkent.  Szemely szerint nem vagyok erdekelve, mert mind a kettoben 4-ik lettem, de masoknal eleg ossze vissza van az eredmeny nalunk.

Julia