[Tajfutas] TTEV-2

Somlay Gábor somlayg at gportal.hu
2012. Dec. 22., Szo, 19:57:13 CET

Sziasztok,

Ma volt a TTEV-2 futama, Csákvár Vízmú parkoló - Gém hegy - Öreg hegy

Az időket csak azoktól kaptam meg akik mérték is és elárulták nekem.

az E-pályán 12-en indúltak 10580/335/26
tályékoztató idők:  Lenkei Zsolt       76'(fázisnyomaton)
                            Kisvölcsei Ákos 79'
                            Miavecz Balázs 84'
                            Harkányi Zoli     84'13
                            Bogos Tomi       90'56
                            Weibl Zoli          98'10
                            Gergely Csaba  112'
A-pálya: 12 induló/9090/250/23
                            Fekete András  85'
B-pálya. 32 induló/4870/150/15
                            Takács Csaba   41'09
                            Zsebeházi Eszti 54'03 (fázisnyomaton)
                            Jankó Tamás     54'15
                            Vitéz Laci          64'
                            Hirt Károly         73'15
                            Ádám András    88'56
C-Pálya: 5 induló/3430/130/12
                            Dömötör Gábor  47'29
D-pálya:10induló/2200/50/10

A következő TTEV-3 2013.január 05. szombaton lesz, Pusztavám Csukató feletti tisztás rajt/cél

Mindenkinek Békés Boldog Karácsonyt és Boldog Új Évet Kívánunk

TTEV szervezői