[Tajfutas] Mezei EB

Holluby Andras hollomester at freemail.hu
2012. Dec. 9., V, 19:00:41 CET

És azt tudja valaki miért jó ennyire semmi ruhában futni? Pláne a lányoknál dobtam hátast azoktól akik bugyi+top kombinációba öltöztek.Nyilván nem jó, ha test a nagy terhelés alatt megtermelt rengeteg hőt nem tudja leadni. De ha túlhűl az sem lehet jó?
Márpedig ennyire csupaszon futni, ilyen hidegben erős széllel ötvözve, nekem nem tűnik ésszerű dolognak.Pedig én akkor szeretek futni, minél keményebb a hideg, csak hozzáöltözöm. A.