[Tajfutas] mezei eb a hétvégén

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Dec. 5., Sze, 16:02:07 CET

Szerintem a mezei futók is elég t.kös legények (remélem, ez a lányokra nem
igaz :-) ahhoz, hogy a hótól ne ijedjenek meg, de akár le is tolhatják
előlük a havat, meg hát az akadáylfutók is túlélik valahogy a vizesárkot...

Én inkább arra lennék kíváncsi, hogy kiknek szurkolhatunk a "mieink" közül?
Korábban Skulótól olyan infót kapam, hogy Kovács Ádám és Józsa Gábor is
esélyes lehet a csapatba kerülésre, de nem tudom, végül ki fog indulni.

kovacsp