[Tajfutas] Fwd: Re: A baleset a mentők szemszögéből

Sivensport info at sivensport.hu
2012. Dec. 1., Szo, 08:09:18 CET

Szerintem ez az....

-------- Eredeti üzenet --------
Tárgy: 	Re: [Tajfutas] A baleset a mentők szemszögéből
Dátum: 	Thu, 29 Nov 2012 21:41:49 +0100
Feladó: 	Zoltán Hegedűs <z.hegedus52 at gmail.com>
Címzett: 	Tájfutó lista <tajfutas at lazarus.elte.hu>

Sziasztok!
Jelen pillanatban a "civilizációtól távolabb" hazánkban a
Barlangi Mentőszolgálat szakszerű mentésre képes.
Nekünk tájfutóknak adott esetben létfontosságú lehet,
ezért mellékelem csatolva a riasztási listájukat, ne
legyen rá szükség, de ha mégis, rájuk lehet számítani,
hozzájuk fordulhatunk. Mentsétek el legalább  az egyik
telefonszámot Magatoknak.
Az MTFSz honlapra is fel lehetne tenni.

Aki megnézte a honlapjukat, láthatja, milyen helyzetekben
mentettek életeket az elmúlt években.
Nemcsak gyakorlatok esetén, de esetleg az éjszaka
közepén indulnak teljes felszereléssel az ország bármely
pontjára. (Az Abaligeti esetnél éppen én vittem Andrást a
bázisukra éjjel 2-kor)

Üdv, mindenkinek! Sérülésmentes alapozást és versenyzést kívánok!
Düdü

2012. november 29. 21:16 Magyar Szektorlabda Szövetség írta,