[Tajfutas] nevezési díjak és bajnokságok

Kovács Gábor borea at is.hu
2012. Aug. 31., P, 21:11:30 CEST

Sziasztok!

Szerintem ha az MTFSZ általános e-mail címére iroda at mtfsz.hu (ami megtalálható a honlapon), érkezik egy javaslat/vélemény/kérés akkor azt Csonti (Kiss Zoltán irodavezető) vagy Áron (Less Áron főtitkár) továbbítani fogja az illetékes bizottságnak.

Egyébként pedig úgy gondolom, hogy az elnökség tagjainak nagyobb része olvasója a listának is, és ha olyan téma merül fel, meg is szoktuk válaszolni, még akár a listán keresztül is.

üdv'
Kovács Gábor
elnökségi tag